VANLIGA FRÅGOR
Vad kan man boka genom r360?
I affärssystemet kan ni sälja hela ert bokningsbara utbud. Vilket innebär att det blir ett enda köp för kunden oavsett hur många bokningstyper som köps.
r360 är systemet för resorts och destinationer. I alla säsonger.
Vad kostar r360?
r360 som inkluderar vårt affärssystem såväl r360 Online debiteras i form av en TIC-avgift. TICen är en procentuell avgift som är omsättningsbaserad på det som omsätts i affärssystemet.
Det innebär att om ni har en sämre månad debiterar vi mindre och följer därmed er omsättningskurva.
Hur ser onboardningen ut?
Som ny kund i r360 får du en onboardningansvarig som håller er i handen genom hela uppstartsfasen så att ni kan känna er trygga. Tiden för uppstart beror främst på hur många bokningstyper i r360 ni vill komma igång med samt hur mycket tid ni själva har möjlighet att avsätta. När vi vet det sätter vi upp en plan och ett livedatum som passar er.
Vilka har ni integration till?
På r360 har vi en integration till en flera marknadsledande och noga utvalda aktörer. Alltifrån digitala lås till digitala utskick och statistik. Läs mer om våra partners här!
Vilka betallösningar jobbar ni med?
Idag arbetar vi huvudsakligen med två olika partners när det kommer till betallösningar. Klarna och Easy!
Hur fungerar er support?
I vår support arbetar vi genom Zendesk. Det innebär att alla våra ärenden kommer in där alternativt via telefon. Supporten har öppet vardagar kl.8-16.
När det kommer till kritiska ärenden för er verksamhet finns vi tillgängliga 24/7 året runt.