Bli en del av vårt supportteam!

Med över 20 års erfarenhet inom den alpina världen erbjuder r360 ett marknadsledande bokningssystem för skidanläggningar med 9 av de 10 största anläggningarna i Norden. Vi har ett komplett system och arbetar löpande med att tillgodose anläggningarnas digitala behov för att kunna förstärka affären såväl som gästens upplevelse. Vårt system, som går under namnet r360, används under hela gästens resa, allt från t.ex bokning av boende, skipass, skidskola, skidhyra online/via telefon till incheckning, ekonomihantering eller köp av tjänster på plats. Vi är ett bolag som vill växa tillsammans med våra kunder och värdesätter därför en nära relation till våra kunder för att bättre förstå och stötta dennes verksamhet.


Vi är ett härligt gäng om elva personer som sitter mitt i Halmstad, endast ett stenkast från Lilla Torg. Vi delar lokaler med konsultbolaget Effectsoft, som vi har ett tätt samarbete med och vi är ett 30 tal personer i lokalerna fördelat på några olika bolag. Arbetsmiljön är av stor vikt såväl som att vi ska ha kul och trivas tillsammans. Vi tror på teamet och det tillsammans med vår produkt är vår kärna och basen i vår verksamhet. Allt eftersom vår skidfamilj växer så behöver vi utöka vår personalstyrka och söker nu dig som brinner för service, relationer och som har ett intresse för tekniska lösningar!


Om tjänsten

I rollen som supportmedarbetare i r360 supportteam är du tillsammans med dina kollegor kundernas kontaktperson vid frågor, problem eller feedback. Du ansvarar tillsammans med dina kollegor för att kunderna får den hjälp de behöver och att ärenden vid behov går till utvecklingsteamet. I supporten arbetar du nära utvecklarna och du har löpande dialoger som är av en mer teknisk karaktär.


Du kommer även att tilldelas expertisområden där du förväntas att ta ett större ansvar kring de supportärenden som är kopplade till dina områden.


Tjänsten innefattar följande arbetsuppgifter:

First line – svara kunderna initialt när de hör av sig till supporten

Tilldela ärenden till dina kollegor

Second line – svara på mer tekniska frågor kopplat till ditt expertisområde

Hålla i utbildningar för nya eller befintliga kunder vid behov och inom ramen för ditt expertisområde

Följa upp och återkoppla till kunder gällande de utvecklingsprojekt som är kopplat till dina supportärenden

Vara delaktig och behjälplig vid implementation av nya kunder


Kvalifikationer

För att passa in i vår support letar vi efter dig som är strukturerad och som kan hantera en arbetsdag med många olika fokus och arbetsuppgifter. Du bör ha någon form av teknisk bakgrund eller ett intresse för tekniska system. Det är viktigt att du har glimten i ögat så väl som att du kan ha en mer allvarsam dialog med en kund vid behov.


Vi hoppas att du har lätt för att bygga relationer och är van vid att uttrycka dig i tal och skrift. Med ett prestigelöst tänk, en ödmjuk approach och en vilja att lära dig kommer du att trivas bra i rollen som supportmedarbetare.


Vi ser det som meriterande om du är ekonomiskt kunnig antingen genom utbildningen eller om du arbetat och har grundläggande ekonomiska kunskaper.


Vidare ser det även som meriterande att om du har arbetat i en supportroll tidigare, är bra på norska (tal & skrift) och är bekant med den svenska och norska fjällen.


Placering: Halmstad (resor görs efter behov och vid interna utbildnings/konferensdagar)

Omfattning: Heltid

Start: Enligt överenskommelse


Ansökan skickas till [email protected].